. you tube: YouTube Statistics. Статистика ютуб.

Friday, August 5, 2011

YouTube Statistics. Статистика ютуб.

Every minute on YouTube loaded 24 video clips to display the number of daily reach 2 billion in Russia collects 1.5 million YouTube hits per day. The monthly audience reach in Russia is 10.8 million unique users, ie 24.9% of Russian Internet users. Such impressive figures can seriously say that the audience is gradually moving from TV viewing to viewing TV broadcasts online and on the field remains a major player in YouTube, without which the media sometimes can not find their way into the hearts of viewers.

According to the head of department news and politics on YouTube Steve Grove, Associated Press loads of about 300 commercials a week. The New York Times about loads from 6 to 12 movies a week. Approximately the same number - The Washington Post. "Most media companies have already realized that not only distribute content via its own platform. They need to go where their audience - on YouTube, Facebook or Twitter. We exist to anyone able to download content and watch it. Therefore, the audience and comes to our site, "- says Grove.

Каждую минуту на YouTube загружается 24 видеоклипа количество ежедневных достигает 2 миллиарда человек, в России - 1500000 обращений в день.Ежемесячная  аудитории в России составляет 10,8 млн уникальных пользователей, то есть 24,9% русских интернет-пользователей. Такие впечатляющие цифры могут серьезно сказать, что аудитория постепенно переходитот просмотра ТВ на просмотртелепередач в Интернете и YouTube сейчас самый  крупный игрок на в этом сегменте.
По словам руководителя отдела новостей и политики на YouTube Стива Гроува, Associated Press нагрузка составляет  около 300 рекламных роликов в неделю. Нью-Йорк Таймс - от 6 до 12 фильмов в неделю. Примерно столько же - The Washington Post. "Большинство медиа-компании уже поняли, что нужно   распространять контент
не только через собственные ссайты . Они должны идти туда, где их аудитория - На YouTube и Facebook  и Твитер . 

No comments:

Post a Comment